Dzień jak co dzień... Czyli przykładowy dzienny makijaż

Witam Was kochane :)))

Dzisiaj przychodzę do Was z postem bardzo osobistym, a mianowicie przedstawię jak się maluję na co dzień, jakich produktów i akcesoriów najczęściej używam oraz jak wykonuję następujące czynności "upiększające" ;).
Bywa tak, że potrafię umalować się tak samo przez wiele dni. Najczęściej zależy to od mojego nastroju oraz od tego ile mam czasu na jego zrobienie (czyt. wstałam za późno). Ostatnio jestem bardziej zabiegana niż zazwyczaj, więc i taką wersję siebie Wam zaprezentuję.
Będzie to wersja light, czyli lekki makijaż w odcieniach nude. Oczywiście kreski muszą być obowiązkowo, bo jakże mogłabym ich nie mieć (bywa i tak, że dla oszczędności czasu ich nie namaluję, ale wtedy czuję się jakby czegoś mi brakowało). Oprócz tego lekki kontur twarzy i podkreślenie brwi (należę do osób, które jak nie "stworzą" sobie brwi to nie mają twarzy). Uwielbiam też podkreślać usta kolorowymi matowymi (obowiązkowo!) szminkami, ale ostatnimi czasy postawiłam bardziej zadbać o nie ze względu na ich stan, gdyż niestety zaczęły strasznie pękać i być szorstkie z widocznymi skórkami, więc używam wyłącznie balsamu bądź pomadki ochronnej.


A oto produkty, których najczęściej używam do wykonania codziennego makijażu:


1. Wibo, Modern Eyeshadow Palette
2. Wibo, Go Nude Smoky Edition
3. Bielenda, żelowo - perłowa baza pod makijaż
4. Bielenda, fixer mgiełka do utrwalania makijażu
5. Rimmel, paletka do konturowania (coral glow)
6. Wibo, Pro Contour Palette (light)
7. Pupa, Diva's Lashes Mascara Maxi Volume (extra black)
8. Lovely, Pump Up curling mascara
9. Wibo, Deep black eyeliner
10. Catrice, HD Liquid Coverage (010 light beige)
11. Catrice, Liquid Camouflage (010 porcellain)
12.Wibo, Eyebrow pomade (soft brown)
13. Wibo, Banana loose powder
14. Wibo, eyebrow stylist (brown)
15. Lovely, K'lips Matte Liquid Lipstick (na zdjęciu przykładowo odcień Milky Brown).


To jest tylko część moich ulubionych kosmetyków do wykonywania makijażu dziennego. Oczywiście nie używam zawsze wszystkich tych produktów. Najczęściej zdarza się, że ograniczam się do max 6-7. Tyle wystarczy, by zacząć funkcjonować i przypominać samą siebie :D

Podkład nakładam zazwyczaj gąbeczką (w odróżnieniu od Oli, która zdecydowanie bardziej gustuje w pędzlach), zakupioną w sieci Rossmann i jestem z niej mega zadowolona. 

(musicie mi wybaczyć zdjęcie gąbeczki, wysłużyła już swoje :D)

Gąbeczką również nakładam korektor Catrice, który w dobrym stopniu potrafi zakryć moje cienie i worki pod oczami, które mam niestety zawsze, nawet jak się porządnie wyśpię.

Do nakładania pudru sypkiego oraz konturowania używam takich oto pędzli:


Są to pędzie do wykonywania nieprofesjonalnego makijażu, a więc świetnie mi się nimi trenuje. Są niewiadomego mi pochodzenia (prezent od Olki Patolki oraz przyjaciółki Beatki, za które im baaaaardzo dziękuję!).

Do nakładania różu również lubię używać pędzla Ecocontur z pięknym motywem jednorożca prawda, że uroczy? ;)


Namalowanie dla mnie brwi to nie lada wyzwanie ze względu na ogromne braki włosków, przez co muszę sporo czasu poświęcać na ich wypełnianie. Ostatnio przerzuciłam się na popularną pomadę do brwi, a nakładam ją aplikatorem, który został do niej dodany przez producenta. Niestety nie jest to najlepsza aplikacja, ale też nie mogę narzekać. 



A teraz skupmy się na cieniach do powiek. Do ich aplikacji często używam płaskich pędzelków oraz półokrągłych do blendowania. Rzadko zdarza mi się sięgnąć po aplikator z gąbką, gdyż po prostu za nimi nie przepadam. Na zdjęciu poniżej przykładowe pędzle:


Usta... jak już wcześniej wspomniałam lubię wszelakie matowe odcienie (polecam post Olki Patolki o matowych szminkach! :)). Jednak ostatnio po wielu dobrych ocenach zainwestowałam w balsam EOS fruit summer, który świetnie się sprawdza.



Zdjęcie mojego przykładowego dziennego makijażu:




A na sam koniec wpadłam na super pomysł. Co powiecie na to, aby rzucić Oli wyzwanie, żeby ona przedstawiła Wam swój dzienny makijaż? Jesteście ciekawi?
Olu, zatem czekamy teraz na Ciebie :D


Pozdrawiam,
Patka :)

Komentarze

Popularne posty